Spendra, w tunelu środkowym masz popielniczkę dla osób siedzących na tylnej kanapie. Po jej wyjęciu ukarze się Twoim oczom śruba regulująca naprężenie linki hamulca ręcznego. Z tego co dobrze pamiętam potrzebny ci będzie klucz płaski 10.
Co do samego naprężenia. Hamulec ręczny winien być zaciągnięty maksymalnie na trzecim ząbku, czyli pyk, pyk, pyk i dalej nie idzie, a auto jest unieruchomione
:idea: Nie zapomnij po całym zabiegu naprężenia linki sprawdzić, czy auto bez zaciągniętego hamulca ręcznego swobodnie się toczy. Jest to istotne, aby nie przedobrzyć, aby jednym słowem nie spalić klocków.
Mam nadzieję, że pomogłem
Powodzenia
Co do samego naprężenia. Hamulec ręczny winien być zaciągnięty maksymalnie na trzecim ząbku, czyli pyk, pyk, pyk i dalej nie idzie, a auto jest unieruchomione

:idea: Nie zapomnij po całym zabiegu naprężenia linki sprawdzić, czy auto bez zaciągniętego hamulca ręcznego swobodnie się toczy. Jest to istotne, aby nie przedobrzyć, aby jednym słowem nie spalić klocków.
Mam nadzieję, że pomogłem
Powodzenia

Komentarz